We have detected that cookies are not enabled on your browser. Please enable cookies to ensure the proper experience.
Results 1 to 5 of 5

Smile Heavenly zoekt nederlandse guild. Searching for kin.

Ik ben op zoek naar een gezellige kin voor mijn elf, Heavenly. Zij is een hunter en lvl 21 en zoekt een gezellige kin!
    Ik ben een actieve nederlands en engels sprekende speelster die voornamelijk voor mijn plezier speelt!
    Wie heeft er een plaatsje vrij?

Re: Heavenly zoekt nederlandse guild. Searching for kin.

Ik denk niet dat je op Imladris een Nederlandse guild zult vinden.

Afgelopen juni zijn alle servers gemergd, maar daarvoor had je aparte Europese en Amerikaanse servers.
    Dat wil zeggen je kon of alleen in Europese servers spelen of alleen in Amerikaanse servers.

Sinds juni kan je echter op alle servers spelen, maar iedereen is natuurlijk op zijn eigen server gebleven. Over het algemeen zijn er dus alleen nieuwe Europese spelers van na juni op de voormalige Amerikaanse servers te vinden. Het overgrote deel van de Europese spelers speelt dus nog op de voormalige Europese servers. En als ik het mij goed herinner is Imladris een voormalige Amerikaanse server.

Zelf speel ik op Arkenstone (ook een voormalige Amerikaanse server) en de populatie Europeanen is daar heel laag. Behalve mijn eigen vrienden met wie ik op deze server ben gaan spelen heb ik verder dan ook pas één andere Nederlander ontmoet.
    Ik neem aan dat Imladris niet veel anders zal zijn.

Angry Re: Heavenly zoekt nederlandse guild. Searching for kin.

hey welkom op imladris ik speel zelf al dik een jaar op imladris en alle nederlandse spelers die ik ken zitten in global kins. Er is op imladris geen pure nederlandse kin te vinden. Er zijn wel genoeg nederlands sprekende spelers te vinden als je goed zoekt maar die zijn vaak zonder kin of in 1 van de grotere kins.

je mag me best een IM sturen ingame en dan zal ik even zien wat ik voor je kan doen

/Asilla of /Sylvi
    [charsig=http://lotrosigs.level3.turbine.com/0e21500000007101d/01008/signature.png]undefined[/charsig]

Quote Originally Posted by Loreithin View Post
    Ik ben op zoek naar een gezellige kin voor mijn elf, Heavenly. Zij is een hunter en lvl 21 en zoekt een gezellige kin!
    Ik ben een actieve nederlands en engels sprekende speelster die voornamelijk voor mijn plezier speelt!
    Wie heeft er een plaatsje vrij?
    Leuk idee ik hoop dat je wat vindt.
    Simak-CMP & Exupery-LM (Imladris) & Laskai (Elendilmir Creep) ---[I] It doesn’t matter how slow you go as long as you don’t stop.[/I]

Als je nog steeds op Imladris speelt en geen kin heb weten te vinden. Kun je (als je wilt!!) mijn kin (Outlaws http://forums.lotro.com/showthread.p...mp-Cs-attached ) joinen. Naast mij zijn er nog 2 NLers in de kin. Als je geinteresseerd bent stuur me een ingame mail of add me als friend zodat je kan zien wanneer ik online ben.
    R14 Defiler Ezmoding, R12 warleader Hydraah, R11 reaver Lubshag, R11 warg Landvaettir, R15 hunter Pewpewboom,
    R10 guardian Baforin, R9 hunter Baflo, R9 captain Adalwic
    https://www.youtube.com/catch?v=670if6Etx0o