We have detected that cookies are not enabled on your browser. Please enable cookies to ensure the proper experience.

Search:

Type: Posts; User: BoonerDude; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    0
    Views
    321

    Yep... 9,000

    http://i39.tinypic.com/f1gqd4.jpg

    Still not anywhere close to Vinner.. But I'm pretty proud of this
  2. Replies
    58
    Views
    4,558

    Somebody wants mai nutz

    Somebody wants mai nutz
  3. Replies
    47
    Views
    2,789

    might have one racial.. but at r11 there isn't...

    might have one racial.. but at r11 there isn't much for me to buy. strictly solo nowadays due to reaver-OPness.. so don't really see how it matters anyway
  4. Thread: Wartabs!

    by BoonerDude
    Replies
    19
    Views
    2,322

    http://i49.tinypic.com/2k4is1.jpg aww yeah

    http://i49.tinypic.com/2k4is1.jpg

    aww yeah
  5. Replies
    20
    Views
    1,511

    you haz stars, i wantz them

    you haz stars, i wantz them
  6. Thread: Harrm

    by BoonerDude
    Replies
    2
    Views
    890

    slayzz iz ghey

    slayzz iz ghey
  7. Thread: nice 1v1s

    by BoonerDude
    Replies
    9
    Views
    1,231

    LOL are you serious?? if you actually think...

    LOL are you serious?? if you actually think that's true then you have no idea how to play a reaver
  8. Replies
    6
    Views
    1,428

    better than orkgasm?

    better than orkgasm?
  9. Replies
    24
    Views
    1,360

    http://i49.tinypic.com/2jbtueh.jpg

    http://i49.tinypic.com/2jbtueh.jpg
  10. Replies
    24
    Views
    1,360

    i believe somebody requested a war tab.. here ya...

    i believe somebody requested a war tab.. here ya go

    http://i45.tinypic.com/35akduq.jpg

    this was when my rating was really high after the 1v1s hahaha, highest rating i've ever had
  11. Replies
    24
    Views
    1,360

    yeah sparkman was my last kill ha, thanks for the...

    yeah sparkman was my last kill ha, thanks for the grats.. going to be a long push to 12 but i might make it someday!
  12. Replies
    40
    Views
    3,608

    fixed it for you

    fixed it for you
  13. Replies
    6
    Views
    941

    Excited to announce..

    Tomorrow I am planning to host the "Get Slashed His Rank 1v1s" (tm) at CM or GG or any of the 1v1 spots, i currently need about 11k (I might get more tonight, not sure what my plans are) and i'm...
  14. Replies
    10
    Views
    1,298

    Best 1v1ers of Gladden

    Freeps:
    Burglar:Asteris/Debuff
    Captain:Grimphore
    &&&&&&&:Ewoc
    RK: Winkey
    Champ: Aiolis
    Ward: Deregorn
    Guard: Vinner
    Creeps:
    Reaver: Crusada, Izergz, Inlove
  15. Replies
    531
    Views
    68,164

    HOW DARE YOU NOT INCLUDE ME. heartless bastid

    HOW DARE YOU NOT INCLUDE ME. heartless bastid
  16. Replies
    21
    Views
    2,410

    grats dur! heh you did get it off me just like...

    grats dur! heh you did get it off me just like when you hit r10. happy to donate a considerable amount to that million!
  17. Replies
    40
    Views
    3,199

    Good 1v1s yesterday.. but a tragic ending.

    Yesterday we had a 1v1 session that lasted about 2 hours, fun and renown/infamy for everyone. Thanks to all the freeps that showed up to donate to my infamy count ;P good 1v1s all around....
  18. Replies
    20
    Views
    3,303

    this was pretty badass to see, and i agree that...

    this was pretty badass to see, and i agree that all 1v1s from now on need the blue square! defilers now have a new purpose
  19. Replies
    13
    Views
    1,407

    lotro hoe at it again.. ;P

    lotro hoe at it again.. ;P
  20. congrats dur! glad i could contribute quite a bit...

    congrats dur! glad i could contribute quite a bit of infamy to the cause
  21. Replies
    737
    Views
    78,497

    I do not approve of you using a cute kitty to try...

    I do not approve of you using a cute kitty to try and prove your moronic "points"
  22. Replies
    737
    Views
    78,497

    Just looked at your sig... I'll impregnate your...

    Just looked at your sig... I'll impregnate your defense baby
  23. Replies
    69
    Views
    6,208

    nah I can just appreciate a funny post, and that...

    nah I can just appreciate a funny post, and that one was quite funny.
  24. Replies
    33
    Views
    2,487

    Yes guuuuddd guuuud they fear in the wake of our...

    Yes guuuuddd guuuud they fear in the wake of our growing strength, no one will be safe, leaves shall be burned, soil shall be tainted by the piss stains of the Sith![/QUOTE]

    I remember when you...
  25. FINE i'll do it ...

    FINE i'll do it

    http://i49.tinypic.com/z4apz.jpg

    happy?'

    (i know it's small, just zoom in you lazy bastids)
Results 1 to 25 of 50
Page 1 of 2 1 2

This form's session has expired. You need to reload the page.

Reload