We have detected that cookies are not enabled on your browser. Please enable cookies to ensure the proper experience.

Search:

Type: Posts; User: Laineth; Keyword(s):

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    40
    Views
    1,786

    Reaver OP don't play yours pls!:P As for gv...

    Reaver OP don't play yours pls!:P

    As for gv camp..When freeps go to grams creeps QQ as well.Yet the same ones that QQ will camp GV.Go figure :p

    @Santa:Rk heals are the same as defi heals pre...
  2. Replies
    40
    Views
    1,786

    Fighting a defiler or spider solo is not a...

    Fighting a defiler or spider solo is not a challenge.It used to be a challenge for the defiler and spider,now it's just faceroll for them.They are OP.And i am not saying that because i had fights...
  3. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    When our group was fighting you i think we were 4...

    When our group was fighting you i think we were 4 or 5(Imi wasn't with us)..I was in yellow line so basically i was doing no dmg at all to bring a defiler down.Was just putting traps down to help the...
  4. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    Tbf i always see low rank freeps saying that...

    Tbf i always see low rank freeps saying that there are wargs around OR.So maybe safe road isn't the best option but still u can get out of gv when being camped.Thing is that even if u manage to get...
  5. Replies
    40
    Views
    1,786

    Well afaik 1 debuff still has induction.But yeah...

    Well afaik 1 debuff still has induction.But yeah i tried some spars with a captain.Killed him in few seconds.This is not fun!Where is the challenge?I just spammed my gourds and 2 hots and bam dead...
  6. Replies
    40
    Views
    1,786

    Well i hope they do nerf spiders because atm at...

    Well i hope they do nerf spiders because atm at least in my opinion they are a bit too much.Good dps with good cc + insane reflect (not to mention heals as well).Ofc going back to where they were in...
  7. Replies
    13
    Views
    659

    No gz!Worst rk EU and raid leader ofc!L2P...

    No gz!Worst rk EU and raid leader ofc!L2P already!
    Jk,big gz,really deserved rank <3

    PS: Stop stealing my kbs!
    kktnxbai
  8. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    I sent one on your reaver on snowy xD

    I sent one on your reaver on snowy xD
  9. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    I don't know if you guys found that out yet but...

    I don't know if you guys found that out yet but here it goes
    http://i.imgur.com/t5G81HH.jpg
  10. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    I wanted to count the orcs at least :( WHY U NO...

    I wanted to count the orcs at least :( WHY U NO LET ME?!


    Oh btw gz to all the creeps that ranked..You are too many and i am too bored to write on every thread :p
  11. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    Nop not 13.Like i said 7 or 8. You were more...

    Nop not 13.Like i said 7 or 8.

    You were more when you zerged us tho,what happened u lost numbers and didnt even try to fight inside your keep with 1-2 less ppl?

    Bubbs stop killing me when i try...
  12. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    Not really sure what you're on about but here's...

    Not really sure what you're on about but here's how it went: we made a raid of 7 or 8 dont really remember,we fought u close to old oc with some soloers,u wiped,we went inside YOUR keeps and you...
  13. Replies
    18
    Views
    471

    Since you were drunk when i told you twice in...

    Since you were drunk when i told you twice in game,i'm gonna write it here as well! BIG GRATS AGHI! :p
  14. Replies
    13
    Views
    370

    You finally did it Morth!Grats

    You finally did it Morth!Grats <3
  15. Replies
    5
    Views
    831

    Rofl! Well at least they are going to fix some...

    Rofl!

    Well at least they are going to fix some things!YAY :D
  16. Replies
    16
    Views
    1,130

    Gratz Gorgo,well done :)

    Gratz Gorgo,well done :)
  17. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    Wargs can put a hot for whole fellowship/BAs have...

    Wargs can put a hot for whole fellowship/BAs have uruk heal.Count them as healers too?:P



    Ummm r6 for defilers?They get all heals by then :)


    So much BS in these forums really!Glad i'm...
  18. Replies
    13
    Views
    1,013

    Gz Grimek,well done! :)

    Gz Grimek,well done! :)
  19. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    OMG are you ever satisfied with anything?

    OMG are you ever satisfied with anything?
  20. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    Either way its still a nice pot :p

    Either way its still a nice pot :p
  21. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    Well that is more reasonable.40k heal from a pot...

    Well that is more reasonable.40k heal from a pot is a bit too much don't you think?
  22. Replies
    4,215
    Views
    295,673

    Who's getting nerfed?Just BA's MT

    Who's getting nerfed?Just BA's MT <3
    Oh and all creeps get is just pots?I outhealed a warden with those pots on my defi..They frikin heal more than my big heal.But yeah they will get nerfed.It won't...
  23. Replies
    13
    Views
    932

    Aren't you being selfish now coming here and...

    Aren't you being selfish now coming here and asking us to stop using global for our "fights/QQ"?Stop making it a big deal.Some ppl just want to talk to the other side and can't just pm every single...
  24. Replies
    13
    Views
    932

    I don't really get why you had to come here and...

    I don't really get why you had to come here and make a thread about it.The amount of QQ in global for pvp isn't that big.Much more often is the QQ for other things that i personally find boring and...
  25. Replies
    14
    Views
    677

    Gratz Tom :D

    Gratz Tom :D
Results 1 to 25 of 267
Page 1 of 11 1 2 3 4

This form's session has expired. You need to reload the page.

Reload