We have detected that cookies are not enabled on your browser. Please enable cookies to ensure the proper experience.

Search:

Type: Posts; User: quicksilver3; Keyword(s):

Page 1 of 14 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    2,878
    Views
    276,480

    good fights Irrelevance and Wannabepirate-1

    good fights Irrelevance and Wannabepirate-1
  2. Replies
    2,878
    Views
    276,480

    good fights Juanconnery-30, Peralta

    good fights Juanconnery-30, Peralta
  3. Replies
    418
    Views
    35,424

    I tried to get on the other day but I seem to...

    I tried to get on the other day but I seem to have miss placed my laptop lol
  4. Replies
    418
    Views
    35,424

    Gowai nobody likes you.

    Gowai nobody likes you.
  5. About time.... I miss our 1v1s we used to have...

    About time.... I miss our 1v1s we used to have all the time. ~BT
  6. Replies
    25
    Views
    960

    Congrats :)

    Congrats :)
  7. Replies
    45
    Views
    1,795

    You came back to landy and I missed it?????

    You came back to landy and I missed it?????
  8. Replies
    2,878
    Views
    276,480

    Bump .

    Bump





    .
  9. Replies
    418
    Views
    35,424

    ^ agreed.:)

    ^ agreed.:)
  10. Grats on the rank

    Grats on the rank
  11. Replies
    58
    Views
    3,586

    Hi I'm BT.

    Hi I'm BT.
  12. Replies
    2,878
    Views
    276,480

    good 1v1s Boborrin btw no one post here...

    good 1v1s Boborrin

    btw no one post here anymore?
  13. Replies
    10
    Views
    608

    Been thinking about it and I might hop this...

    Been thinking about it and I might hop this weekend:)
  14. Replies
    10
    Views
    608

    Yeah I always thought raids in the moors should...

    Yeah I always thought raids in the moors should only be 12 instead of 24
  15. Replies
    10
    Views
    608

    Yeah u cought me lol

    Yeah u cought me lol
  16. Replies
    10
    Views
    608

    hey everyone:)

    How's the pvmp/new map
  17. Replies
    31
    Views
    1,639

    congrats =)

    congrats =)
  18. Replies
    33
    Views
    4,768

    only one way i now how to do it and you can be in...

    only one way i now how to do it and you can be in any stance to do it. It does have something to do with auto attacks and you can do it on command.
  19. Replies
    151
    Views
    7,701

    this thread...... haha

    this thread...... haha
  20. Thread: Retiring

    by quicksilver3
    Replies
    16
    Views
    1,599

    Acually retiring now. Originally came back to see...

    Acually retiring now. Originally came back to see a bunch of people i havn't seen in years, but i uninstalled this time. later
  21. Replies
    33
    Views
    3,277

    corruptions: 6mastery and 6 crit boosts....

    corruptions: 6mastery and 6 crit boosts. race:eight legged foe, born of shadow, shelob's gift, drinker of blood, and enemies of the first children. class:scytode brood/range pet, armour boost,...
  22. lol tell that to jah all he does is go in dof try...

    lol tell that to jah all he does is go in dof try to kill bosses and flip ops while we follow him and try and get fights, but he seems to avoid us most the time.
  23. Replies
    2,878
    Views
    276,480

    good fights for the bit i was on. and more people...

    good fights for the bit i was on. and more people need to use this thread=) cya in another few months maybe lol
  24. Replies
    32
    Views
    2,631

    ~xchantz Because he was always a good fight and i...

    ~xchantz Because he was always a good fight and i always felt accomplished when i beat him.

    NO healing fights ftw
  25. Replies
    35
    Views
    3,452

    Soooo whats wrong with spiders atm?

    Soooo whats wrong with spiders atm?
Results 1 to 25 of 329
Page 1 of 14 1 2 3 4

This form's session has expired. You need to reload the page.

Reload