We have detected that cookies are not enabled on your browser. Please enable cookies to ensure the proper experience.

Search:

Type: Posts; User: Nibengotbanned; Keyword(s):

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    3,999

    Re: Rift Raid? How about Rift Duo?

    I'll tell you how, you know Xuneng? He's Chinese.

    Got it? haha
  2. Replies
    253
    Views
    40,412

    Re: New Dwarrowdelf Raid/Instance Progression

    Sexy girl.......... haha
  3. Replies
    12
    Views
    1,249

    Re: Dwarrowdelf's First Rank 10 Captain?!

    Gratz MerthinGGGGGG!!!!
  4. Replies
    846
    Views
    223,205

    Sticky: Re: The Faces of Dwarrowdelf!

    Yes it is, trust me neo! trolololol
  5. Replies
    53
    Views
    8,043

    Re: Best In Their Class!

    OMG, It's Tarsnowborn.... bro, I thought you were dead lol nice to see you again :D
  6. Replies
    0
    Views
    822

    WTB lvl 75 Lootboxes

    Haaai!! I want to buy lvl 75 lootboxes, if you get any and wanna sell, send a mail for Nibby, kthxbai.
  7. Replies
    35
    Views
    3,873

    Re: Let me Farm

    Said everything!
    Sorry bubbles, but I like small actions, like 1v1, 2v2 and things like that :D
  8. Replies
    253
    Views
    40,412

    Re: New Dwarrowdelf Raid/Instance Progression

    Again, nobody wanna talk about why I keep getting banned? I think it's more interesting, kisses lol
  9. Replies
    6
    Views
    991

    Gratz Guido on r9!

    Graatz brooo, time to rank up your creepz and make all freeps QQ and rage log.. Keep up the good work!

    HUGS, YOUR LITTLE BRO, NIBBEY!!!!
  10. Replies
    415
    Views
    75,949

    Re: The Official Highest Ranked Creep List

    Dwarrowdelf:

    Luggy R11 - BA
    Iorynn R11 - Stalker
    Bbatburz R10 - BA
    Lavsnack R10 - Stalker
  11. Replies
    253
    Views
    40,412

    Re: New Dwarrowdelf Raid/Instance Progression

    Vid, I didn't get the wrong impression from your post, you are right that's an exploit and you just said that. But a Ainur member(not gonna say who) came to me saying: ROFL, your noobs, you...
  12. Replies
    253
    Views
    40,412

    Re: New Dwarrowdelf Raid/Instance Progression

    I know, I'm just saying I heard people were laughing at BR cause they used the phase 3 trick(on forums) and Dulli and Tarsnowborn got the deed done cause they didn't died, if you die on Acid Wing t2,...
Results 1 to 12 of 15

This form's session has expired. You need to reload the page.

Reload